• Polski
  • Deutsch
  • English
  • Français

Cennik

Listopad – Marzec Kwiecień – Październik
Pokój 1-osobowy 85,00 pln 90,00 pln
Pokój 1-osobowy z łazienką & TV 105,00 pln 115,00 pln
Pokój 2-osobowy 135,00 pln 150,00 pln
Pokój 2-osobowy z łazienką & TV 170,00 pln 185,00 pln
Pokój 3-osobowy 170,00 pln 190,00 pln
Pokój 3-osobowy z łazienką & TV 225,00 pln 240,00 pln
Dostawka 55,00 pln 55,00 pln
Apartament dla 2 osób * 220,00 pln 250,00 pln
Dodatkowa osoba w Apartamencie 55,00 pln 55,00 pln
Studio dla 2 osób * 200,00 pln 220,00 pln
  • Cena noclegu w pokoju/Studio/Apartamencie nie obejmuje śniadania serwowanego w formie zimnego bufetu w głównym budynku Hostelu
  • Śniadanie kosztuje 15 zł od osoby.
  • * koszt noclegu dla każdej dodatkowej osoby w pokoju lub apartamencie wynosi 55,00 zł
  • Dzieci do 3 roku życia nocują bezpłatnie
  • Dzieci do 10 roku życia 15% rabatu
  • Studenci 10% rabatu
  • Posiadacze karty Euro26 i ISIC – 15 % rabatu
  • Atrakcyjne ceny dla rezerwacji grupowych

Potwierdzenie rezerwacji

Dla potwierdzenia rezerwacji wymagana jest wpłata zaliczki w wysokości 30% całego pobytu. W przypadku rezerwacji jednej doby w dni weekendowe wymagamy przedpłaty całej kwoty. W sytuacji gdy wpłacenie zaliczki nie jest możliwe rezerwację należy potwierdzić telefonicznie lub mailowo – zgodnie z informacją otrzymaną od recepcji. Recepcja ma prawo anulowania rezerwacji, jeśli nie zostaną spełnione wyżej wymienione warunki.

Anulowanie rezerwacji

Hostel nie pobiera żadnych opłat od Klienta w przypadku, gdy anulowanie zamówionej usługi nastąpi w terminie do 72 godzin od daty pierwszego dnia rozpoczęcia usługi. W przypadku anulowania rezerwacji w umówionym terminie Hostel zwraca należny Klientowi koszt, po uprzednim potrąceniu opłat manipulacyjnych, na wskazane konto Klienta (przelew bankowy) lub wskazaną kartę kredytową wykorzystaną w procesie rezerwacji usług. Hostel nie odpowiada za różnice wynikające z wahań notowań dziennych kursów walut. W sytuacji, gdy anulacja następuje w terminie krótszym niż 72 godziny hostel zatrzymuje wpłaconą zaliczkę. W przypadku gdy do potwierdzenia rezerwacji podano dane karty kredytowej Hostel zastrzega sobie prawo do obciążenia Klienta kosztem pierwszej niewykorzystanej doby hotelowej jeśli Klient zrezygnuje z zamówionej usługi bez uprzedniego jej anulowania lub w przypadku, gdy Klient nie wykorzysta zamówionej usługi w terminie (no-show).

Skracanie rezerwacji

Informacje o skróceniu pobytu w naszym obiekcie należy zgłosić 24 godziny przed rozpoczęciem następnej doby hostelowej, w takim przypadku gościom przysługuje zwrot opłaty za niewykorzystaną dobę.

Reklamacje

Gościom przysługuje prawo złożenia pisemnej reklamacji w recepcji obiektu. Reklamacja będzie rozpatrywana w terminie 7 dni od daty złożenia reklamacji.

Potwierdzenie rezerwacji dla Ambasady
List do ambasady potwierdzający rezerwację może zostać wystawiony wyłącznie po uiszczeniu pełnej należności za pobyt. Uiszczona opłata nie podlega zwrotowi w razie anulowania lub zmiany rezerwacji. Czas oczekiwania na wysłanie listu wynosi 48 godzin.

Preautoryzacja
W celu potwierdzenia rezerwacji hostel zastrzega sobie prawo do wykonania preautoryzacji podanej karty kredytowej na wysokość pierwszej doby. Preautoryzacja polega na weryfikacji i czasowym zablokowaniu środków dostępnych na karcie. Konto nie jest obciążane, a jedynie sprawdzane czy karta jest ważna i czy dostępne są środki wystarczające do pokrycia kosztów rezerwacji. Po sprawdzeniu karty środki pieniężne zostają odblokowane, a płatności za nocleg należy dokonać na miejscu w hostelu. Czas, w którym blokada zostaje zdjęta to zwykle od 2 do 14 dni roboczych i jest uzależniony od polityki firmy obsługującej kartę. Karta może zostać obciążona wyłącznie w sytuacji kiedy rezerwacja wymaga pełnej przedpłaty (rezerwacja bez możliwości zwrotu) lub gdy rezerwacja zostanie anulowana niezgodnie z warunkami hostelu.